System identyfikacji wizualnej
Ostatnim etapem projektu było stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, zawierającego, oprócz wizytówki: papier firmowy, folder reklamowy oraz kopertę. Jako motyw przewodni zdecydowano się na linię biegnącą pod kątem 30 stopni. Motyw ten widoczny jest w każdym z wyżej wymienionych elementów systemu identyfikacji wizualnej firmy, który mogą Państwo zobaczyć na poniższych zdjęciach:
Wizytówka agencji artystycznej
Frontowa strona wizytówki to logo firmy na srebrnym, gradientowym tj. jaśniejszym w środku oraz ściemniającym się w kierunku krawędzi wizytówki.
Tylna strona to mieszanka kolorów: grafitowego oraz czerwonego wraz ze wszystkimi danymi firmy.
System identyfikacji wizualnej
Ostatnim etapem projektu było stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, zawierającego, oprócz wizytówki: papier firmowy, folder reklamowy oraz kopertę. Jako motyw przewodni zdecydowano się na linię biegnącą pod kątem 30 stopni. Motyw ten widoczny jest w każdym z wyżej wymienionych elementów systemu identyfikacji wizualnej firmy, który mogą Państwo zobaczyć na poniższych zdjęciach: