Artem
Kategorie projektu:
I

System identyfikacji wizualnej

Ostatnim etapem projektu było stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, zawierającego, oprócz wizytówki: papier firmowy, folder reklamowy oraz kopertę. Jako motyw przewodni zdecydowano się na linię biegnącą pod kątem 30 stopni. Motyw ten widoczny jest w każdym z wyżej wymienionych elementów systemu identyfikacji wizualnej firmy, który mogą Państwo zobaczyć na poniższych zdjęciach: 

I

Wizytówka agencji artystycznej

Frontowa strona wizytówki to logo firmy na srebrnym, gradientowym tj. jaśniejszym w środku oraz ściemniającym się w kierunku krawędzi wizytówki. 

Tylna strona to mieszanka kolorów: grafitowego oraz czerwonego wraz ze wszystkimi danymi firmy.

 

I

System identyfikacji wizualnej

Ostatnim etapem projektu było stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, zawierającego, oprócz wizytówki: papier firmowy, folder reklamowy oraz kopertę. Jako motyw przewodni zdecydowano się na linię biegnącą pod kątem 30 stopni. Motyw ten widoczny jest w każdym z wyżej wymienionych elementów systemu identyfikacji wizualnej firmy, który mogą Państwo zobaczyć na poniższych zdjęciach: